FANDOM

Przebieg starcia Edytuj

Po zwycięzkiej pierwszej bitwie i przejęciu przez Sithów świątyni, jedi udało się ją odbić, ale separatysta, Klurr Nalt dalej stacjonował kilka kilometrów od świątyni. Był przygotowany na każdy atak. Na planetę wysłano mistrzynię Silen, Drużynę Limbo - jednostkę klonów do zadań specjalnych, batalion klonów dowodzony przez mistrza Bracka oraz trzech padawanów. Rozpoczęła się bitwa. W czasie, gdy Brack prowadził żołnierzy, jego padawan, Kai, odłączył się, aby rywalizować z Tericem o to, kto pokona najwięcej "blaszaków". Po krótkim czasie Daako, Teric i Kai, w wyniku strzału z wrogiego czołgu, wpadli do wąwozu. W tym czasie drużyna Limbo zwalczała oddział droidów. Void próbował strzelić rakietą w czołg. Nie trafił. Wtedy Hole zagroził mu wydaleniem z zespołu, ale Storm wziął winę na siebię, Klony kontynuowały walkę. Knife dzielnie prowadził swoją drużynę, podbigł samemu do jednego czołgu i wrzucił do środka granat, niszcząc go. Storm szarżował ze swoim karabinem maszynowym, Void strzelał z Hole'm z ukrycia, a mistrzyni Silen dzielnie prowadziła oddział. W tym czasie Brack przebił się przez oddział droidów, mimo wielu strat, a padawani wydostali się z wąwozu, uprzednio niszcząc grupę droideków i niszcząc trzech MagnaGuardów w trudnym pojedynku. Musieli przedostać się na drugą stronę. Skoczyli. Spadliby na dół, ale mistrzowie Silen i Brack unieśli dwóch z nich mocą, a Knife uratował spadającego Hoofa. Po tym fala droidów była coraz bliżej. Klony dowodzone przez Bracka i drużyna Limbo pobiegli walczyć. W tym czasie Kai, Teric i Daako biegli do czołgu Klurra. Teric zauważył droida-bombę podchodzącego do Knife'a. Odrzucił droida mocą, lecz ten eksplodował, a klon dostał jedną z części w głowę. Void podbiegł do Knife'a, aby się nim zająć, a Hole i Storm kontynuowali walkę. Gdy większość droidów została zniszczona, Kai i Teric dopadli Klurra. Ten chciał uciekać, ale padawani go obezwładnili. Hole podbiegł do niego i go zakuł w kajdanki. Bitwa została wygrana, a separatysta został postawiony przed sądem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki