FANDOM

Garrhoch - Wookie-albinos, który został wygnany z klanu i zaprzyjaźnił się z Daako Hoofem.

Wygląd Edytuj

Garrhie jest Wookieem albinosoem, przez co został wyrzucony z klanu. Nosi na sobie dwa pasy, przypominające bandoliery. Jest dosyć młodym i niskim Wookieem. Ma niebieskie oczy.

Cechy Edytuj

Garrhoch został wyrzucony ze swojego klanu, gdy trochę dorósł, przez co czuje się ofiarą. Za wszelką cenę chciałby się zmienić lub udowodnić, że albinos także może być przydatny. Był wyjątkowo odważny i starał się być odpowiedzialnym. Zawsze obwiniał siebie, gdy coś poszło nie tak i zaczynał wierzyć, że albinizm na prawdę przynosi pecha.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Garrhie, ze względu na to, że był albinosem, został porzucony przez rodziców, którzy wyprowadzili się z Kachirho zaraz po jego urodzinach. Przez pierwsze kilkadziesiąt lat dorastał pod okiem samotnej Wookiee, która chroniła go przed wygnaniem. Później się usamodzielnił. Po jakimś czasie Tarfful, który był daleko spokrewniony z Garrhiem, wygnał go w końcu z miasta.

Spotkanie z Daako Edytuj

Kilka dni po wygnaniu Garrhocha rozpoczęła się bitwa. Garrhie uciekł do lasu, gdzie postanowił przeczekać walkę. Po kilku godzinach nadleciały droidy bojowe na swoich STAPach. Zauważyły z daleka Wookieego i chciały go zastrzelić. Wtedy zza drzewa wyskoczył chowający się przed klonami Daako, zniszczył droidy swoim mieczem i uratował Wookieego. Daako chciał, aby Garrhoch wrócił do domu, lecz ten odmówił i wywarczał coś w Shyriiwooku, co oznaczało, że ma wobec Daako dług życia. Próbował wytłumaczyć Hoofowi dlaczego został wygnany, lecz padawan nie rozumiał jego języka. Za to Wookiee doskonale rozumiał Hoofa.

Służba dla Hoofa Edytuj

Biały Wookiee szybko zaprzyjaźnił się z niedoszłym jedi i zamieszkał z nim w jego uszkodzonym statku.Przez cały czas przygotowywał dla nich jedzenie oraz starał się pomagać Daako w naprawianiu frachtowca, aby mógł uciec z Kashyyyku. Pewnego dnia Imperium wysłało swoich ludzi, aby wyłapali Wookieech do niewoli. Garrhie chciał im pomóc, ale Daako go powstrzymał, gdyż to niedałoby nic. Później Hoof doszedł do wniosku, że statku nie da się naprawić i bohaterowie stracili nadzieję. Krótko po tym napotkali w lesie ocalałych Wookieech. Jeden z mężczyzn oskarżył Garrhocha, że to przez jego białe futro Wookiee są skazani na nieszczęście. Garrhoch opuścił rodaków i wrócił na statek. Pewnego dnia na planetę przyleciała specjalna jednostka szturmowców, która miała na celu przeszukać cały archipelag Wawaatt. Jeden z nich oddzielił się i poszedł na zwiady. Prawie nakrył Daako, ale Wookiee go zaatakował. Po krótkiej bijatyce Hoof wkroczył do akcji. Już miał włączyć miecz, ale szturmowiec zrzucił swój hełm. Był on klonem z blizną na głowie. Daako poznał, że to Knife. Klon zaniemówił. Przypomniały mu się dawne czasy,chciał uciec, ale padawan go powstrzymał. Wookiee zaprosił go na kolację. Knife opowiedział im o tym, że przyjacial Daako, Kai, należy do inkwizycji oraz, że zaczyna wątpić w imperium - najpierw  rozkazano zabić wszystkich jedi, a później złapać do niewoli Wookieech, o których wolność walczył podczas wojny. Garrhie bardzo polubił klona. Niestety oddział Knife'a próbował się z nim skontaktować i zaczął poszukiwać porucznika. Knife był zmuszony odejść, obiecując, że jeszcze się odezwie. Garrhoch i Daako żyli dalej na statku jak dawniej. Wookiee pomagał Hoofowi w treningu w posługiwaniu się Mocą. Jakiś czas później na planecie rozbił się myśliwiec. Leciał nim Knife, świeżo upieczony dezerter Imperium, uznany za martwego. Garrhie wyciągnął klona i próbował się nim zająć. Następnego dnia na planetę przyleciał prom. Szturmowcy mieli za zadanie odnaleźć osobę, do której leciał zdrajca i w międzyczasie złapać ocalałych Wookieech. Bohaterowie zostali nakryci przez dwóch szturmowców z oddziału Knife'a. Klon uświadomił im, że służba dla Imperium tylko plami honor żołnierza-klona. Szeregowi przyłączyli się do ekipy. Ustalono plan uwolnienia złapania Wookieech i pozbycia się z planety szturmowców. Podzielono się na dwie grupy. Garrhoch, Void i Storm pobiegli odbić jeńców, w czasie, gdy Hoof i Knife zniszczyli statek i osłaniali ich. Garrhie i Storm rozprawili się z garstką szturmowców i uwolnili Wookieech. Wojownicy włączyli się do walki, gdyż albinos ich do tego namawiał. Wookiee niechętnie zaryzykowali. Siły były całkiem wyrównane. Garrhoch uratował jednego z rodaków przed strzałem z blastera. Hoof i Knife rozprawili się z częścią szturmowców. Knife spotkał Hole'a, który go pojmał. W tym czasie spod wraku promu wygrzebał się oficer. Podbiegł do uciekającej kobiety z dzieckiem, wyrwał je i powiedział, że jak jedi się nie podda, to on strzeli i wezwie posiłki mające siać chaos na planecie. Wtedy Hole uświadomił sobie, że nie o to walczył. Rzucił się na oficera, uratował dziecko i zginął. Knife został przy umierającym bracie, a walka trwała dalej. Daako i Wookiee rozbrajali szturmowców, Void wyprowadzał rannych, Storm jak zwykle szarżował, a Garrhoch rozprawił się z pozostałymi szturmowcami, uprzednio podając upuszczony miecz Hoofowi. Akcja się skończyła. Niestety jedna z ofiar Garrhocha podniosła się i chcąc zemsty strzeliła białemu Wookieemu w plecy. Obaj padli na ziemię w tym samym momencie. Wookiee jękał. Knife powiedział, że nie dopuści, aby kolejny jego "brat" stracił życie. Klony przeniosły go na statek Hoofa. Void próbował go leczyć. Knife i Daako naprawiali statek. Wookiee tylko stali i patrzyli. Uznali, że taki los czeka albinosa. Hoof uświadomił im, że gdyby nie Garrhoch, musieliby w najepszym wypadku pracować za darmo na korzyść Imperium jako niewolnicy. Wookiee się przejęli zapominając o kolorze włosów pobratyńca. Zaczęli nosić wodę i robić opatrunki. Daako naprawił statek i postanowił przewieźć Wookieech w bezpieczne i nieodwiedzane strony planety Kashyyyk. Wookiee postanowili założyć osadę i dbać o Garrhocha. Gdy albinos miał się lepiej, Hoof usłyszał w głowie głos Terica oraz otrzymał sygnał z planety Hutlar. Postanowił opuścić planetę. Chciał się pożegnać z Wookieem, ale nie miał odwagi powiedzieć ani słowa. Zaczął płakać. Garrhie próbował się domyślić o co chodzi, ale dopiero gdy statek Daako wzniósł się ponad skorupę planety sobie uświadomił, że może już nie spotkać Hoofa. Zaczął głośno wyć i rozpaczać, mając na dzieję, że Daako będzie bezpieczny. Dalej mieszkał na Kashyyyku wraz z Wookieemi, Voidem i Stormem wspominając chwile spędzone z padawanem, a przede wszystkim przyjacielem - Daako. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki