FANDOM

CT-7842 - Sierżant klonów wykonujący ślepo i wiernie rozkazy Imperium Galaktycznego.

Wygląd Edytuj

Hole jest łysym klonem z brązowymi oczami. Ma na twarzy bliznę. Nosi na sobie zieloną zbroję drużyny Limbo. Jak każdy klon mierzy 1.83 metra. Walczy swoim standardowym blasterem DC-15.

Cechy Edytuj

Hole jest wierny Republice (Imperium). Nie dogaduje się najlepiej z porucznikiem, uświadamia mu, że podczas wojny wykonywanie rozkazów to podstawa. Jest gotów zginąć za wygraną i nigdy się nie waha. Przypomina droida pod tym względem, że jest tylko marionetką sił wyższych, jednak to do niego nie dociera i czuje, że służba w Imperium to jego przeznaczenie. Jest surowy wobec szeregowców z drużyny. W pierwszej kolejności słucha rozkazów najwyższych dowódców. Nie przepada za jedi.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

CT-7842 został wychodowany na Kamino. Był szkolony przez Jango Fetta. Gdy miał jeszcze stopień szeregowca, wziął udział w bitwie o Geonosis. On i jego pierwszy oddział zostali przydzieleni do jednego z jedi i osłaniali rycerzy na arenie. Jedi nie obchodził los klonów i szybko uciekł do kanonierki. Dwóch żołnierzy poświęciło się osłaniając swoimi ciałami generała, lecz ten nie chciał zwrócić na to uwagi. Klony poleciały na właściwą, równą bitwę, a Hole żałował straty braci. Atak trwał dalej, oddział został wystawiony na miejscu zbiórki. Jedi prowadził żołnierzy, zapominając, że są ludźmi. Kolejni żołnierze ginęli a Hole się temu przyglądał.Nawet nie próbował kwestionować rozkazów, był przecież klonem. W końcu garstka ocalałych żołnierzy została otoczona przez droidy. Trzech z nich było rannych, w tym Hole. Pozostała dwójka starała się ich osłaniać. Jedi stał między nimi. Próbował się uratować, zniszczył celującego w niego droida-pająka zostawił oddział i uciekł w bezpieczne miejsce, tym samym decudując o losach żołnierzy z jego oddziału. Klony, uznane za niezdatne jednostki, które i tak by się nie przydały, zostały rozstrzelane przez droidy. Wszyscy padli tak ,jakby byli niepotrzebnymi maszynami. Nadchodzący batalion klonów rozprawił się z "blaszakami" i pobiegł dalej. Wtedy jedna z piątki ofiar z oddziału egoistycznego jedi podniosła się. Był to CT-7842. Stanął nad swoimi braćmi, którzy całym oddziałem polegli. Spojrzał w niebo i poszedł w kierunku sił Republiki. Podbiegł do niego medyk. Hole widział z daleka swojego generała. Rozprawiał się z droidami. Wtedy droid-czołg wystrzelił znienacka rakietę w kierunku jedi. Szeregowy Hole doskonale to widział, ale nawet nie miał zamiaru ostrzegać dowódcy. Jedi zginął. Mimo to bitwa dobiegła końca, a Republika wygrała. Od tego czasu klon awansował na sierżanta i miał ograniczone zaufanie do jedi.

Devaron Edytuj

Klon przeszedł nienaturalne zabiegi, które wpłynęły na jego psychikę, podczas dochodzenia do siebie na Kamino. Został przydzielony do drużyny Limbo, złożonej z dwóch świeżo upieczonych żołnierzy i porucznika Knife'a, który słynął ze swoich solowych misji zwiadowczych dla 41 legionu. Sierżant i Knife próbowali nawiązać wspólny język, ale Hole był przyzwyczajony do konkretnych rozkazów, a porucznik traktował drużynę jak rodzinę. Jednostka super-klonów była dowodzona przez jedi Silen. Klony wzięły udział w II bitwie o Devaron działając jak komandosi. Poza nimi w akcji brała udział trójka padawanów oraz batalion generała Bracka. Hole starał się zaakceptować nową generał. Klonom szło całkiem dobrze, a w drugiej części bitwy, gdy Knife został ranny, on i Storm kontynuowali atak. W końcu separatysta odpowiedzialny za całą bitwę został schwytany.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki