FANDOM

Storm jest odważnym i energicznym żołnierzem z drużyny Limbo.

Wygląd Edytuj

Storm jest klonem, który nosi na sobie zieloną zbroję II fazy. Na jego hełmie są dwa białe pasy. Zawsze nosi przy sobie swój karabin Z-6.

Cechy Edytuj

CT-5219 jest bardzo energicznym i szybkim klonem. Biegle posługuje się wszelkiego rodzaju bronią. Jest odważny i gotowy do poświęcenia się. Dzielnie broni swoich braci i najefektywniej odpiera siły wroga. Nie lubi tchórzostwa i strachu.

Biografia Edytuj

Storm był wychowywany przez Kaminoan przez pierwsze 10 lat życia. W tym czasie poznał Voida, z którym zaczął współpracować. Gdy ukończył szkolenie, został przydzielony do drużyny Limbo. Jednostka ta brała udział w drugiej bitwie o Devaron. Storm wiernie walczył pod rozkazami Knife'a i mistrzyni Silen. Pod koniec bitwy on, Hole i jedi pokonali resztę oddziału separatystów i aresztowali Klurra Nalta. Jakiś czas później brał udział w bitwie o Kashyyyk. Klony, Hoof i Silen walczyli razem ramię w ramię, ale Hole i Knife otrzymali rozkaz 66. Sierżant Hole wykonał go bez wahania. Storm uznał, że wszystko się zmieniło, a jedi są źli. Knife próbował mu wytłumaczyć, że to nie jest prawda oraz, że nie dopuści, aby klony były wykorzystywane do złych celów. Storm i Void poparli porucznika. Postanowili walczyć dalej. CT-5919 i Void oddzielili się od reszty i niszczyli droidy od tyłu. Gdy została tylko garstka "blaszaków", żołnierz rozprawił się z nimi osobiście. Storm brał również udział w pościgu za jedi, dowodzonym przez Kaia. Hole odnalazł jedi i poinformował Kaia. W tym czasie Storm został zraniony przez jedi i Void musiał się nim zająć. Twi'lekański mistrz został złapany i ostatecznie zabity przez Mon-Wera. Jakiś czas później klony wyruszyły na Kashyyyk, aby wyłapać resztę Wookieech. W czasie, gdy ich poszukiwali (Uważali, że tak trzeba zrobić dla bezpieczeństwa mieszkańców Kashyyyku), porucznik spotkał Hoofa. Po powrocie na statek Knife oznajmił, że dezerteruje. Storm i Void poszliby z nim, ale nie chcieli ryzykować. Następnego dnia Limbo oraz oddział zwykłych żołnierzy zostali wysłani na Kashyyyk, aby odszukać padawana, do którego leciał zdrajca. Storm i jego brat natknęli się na ślady i napotkali Knife'a i Hoofa. Nie wierzyli, że to oni, ale wedle rozkazu musieli zabić jedi. Daako ich obezwładnił, a Knife wytłumaczył braciom, że nie walczyli o zniewolenie Wookieech, tylko o ich wolność. Storm przekonał się do opinii Knife'a. Zorganizowano plan. Storm, Void i Garrhoch pobiegli uwolnić uwięzionych Wookieech. Żołnierz rozprawił się ze strzegącymi ich szturmowcami. Część Wookieech włączyła się do akcji. W tym czasie Hole złapał Knife'a, a z promu wyczołgał się oficer Imperium i wziął dziecko Wookieech za zakładnika. Hole poświęcił się, ratując dziecko, a Storm i Void walczyli dalej. Odnieśli sukces, a Daako naprawił swój statek i wywiózł Wookieech w bezpieczne miejsce. Knife kazał zostać Stormowi i Voidowi na Kashyyyku, aby zajęli się rannym Garrhochem i za wszelką cenę bronili mieszkańców.

Ciekawostki Edytuj

  • "Storm" oznacza burzę, co idealnie pasuje do szarżującego żołnierza.
  • Storm ma na swojej zbroi napis "czasem trzeba poświęcić życie, aby ktoś mógł kontynuować swoje"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki