FANDOM

Void jest nieogarniętym żołnierzem-klonem z drużyny Limbo.

Wygląd Edytuj

Void z wyglądu nie różni się za bardzo od innych klonów. Ma jasne włosy i brązowe oczy. Nosi na sobie plecak z wyposażeniem medycznym i ma na sobie zieloną zbroję.

Cechy Edytuj

Void jest dobrym medykiem i potrafi pomóc członkom swojej drużyny. Mimo to walczy również w bitwach. Jest bardzo nieogarnięty i wszystko trzeba po nim poprawiać. Gdyby nie Storm, Void mógłby zostać wyrzucony z drużyny za nieprecyzyjność i powolne wykonywanie rozkazów. Mimo słabej inteligencji klon stara się jak tylko może.

Biografia Edytuj

CT-5254 był wychowany przez Kaminoan. Nie szło mu na pierwszych treningach i zdecydowano, że będzie medykiem. Gdy on i Storm zdali test zostali przydzieleni do porucznika Knife'a. Brali udział w wielu bitwach. Jedną z nich była druga bitwa o Devaron, w której dzielnie brał udział w boju. Przez niecelne strzały prawie dopadły go droidy, ale Storm go obronił. Później drużyna Limbo była prowadzona przez generał Silen. Podczas szturmu porucznik został ranny w głowę, gdyż uderzyła go odrzucona część od droida-kamikadze, który właśnie eksplodował. Void zajął się porucznikiem, który zemdlał, podczas gdy jedi i jego bracia wykańczali oddział droidów i ostatecznie złapali niebezpiecznego separatystę. Jakiś czas później, gdy porucznik doszedł do siebie, 41 legion wraz z drużyną Limbo został wysłany na Kashyyyk. Klony, mistrzyni Silen i Daako bronili stolicy od południa. Uwolnili kilku Wookieech i pokonali część oddziałów wroga. Void opatrzył również kilku Wookieech. Gdy Daako został wysłany na zwiady, Hole i Knife otrzymali rozkaz 66. Void i Storm nie zwracali na to uwagi, ale gdy sierżant zastrzelił generał wszystko się zmieniło i żołnierze chcieli podporządkować się nowym zasadą. Knife chciał wytłumaczyć braciom, że tak nie można i to jakiś błąd oraz, że nie dopuści, aby ich wykorzystywano. Void częściowo poparł uzasadnione uwagi porucznika, Wtedy nadszedł kolejny oddział droidów. Void strzelił ze swojej wyrzutni rakiet. Tym razem nie chybił i zniszczył droida-czołg. Po ujawnieniu Void i Storm oddzielili się od reszty i Limbo zniszczyła droidy od dwóch stron. Uznano to za zwycięztwo. Później klony służyły Imperium. Void i jego bracia uczestniczyli w pościgu za twi'lekańskim jedi pod dowódstwem złego Kaia. Jakiś czas po tym zostali wysłani na Kashyyyk, aby wyłapać pozostałych Wookieech. Porucznik oddzielił się od zespołu, a gdy wrócił, Drużyna opuściła planetę z pustymi rękami. Jakiś czas później Knife oznajmił, że opuszcza szeregi. Zapytał się braci, czy idą z nim, ale Void i pozostali nie chcieli ryzykować. Następnego dnia Limbo dowodzona przez Hole'a wylądowała na Kashyyyk wraz z innym oddziałem szturmowców, aby odszukać jedi, do którego leciał klon. Void i Storm przypadkowo natknęli się na ocalałego porucznika i Daako. Storm chciał go zastrzelić, ale Hoof obezwładnił żołnierzy. Knife powiedział braciom, że jak się do niego przyłączą, czeka ich bardziej honorowe życie. Przypomniał im wspólne bitwy i gotowość do poświęceń. Void i Storm się przekonali. Opracowano plan. Void, Garrhie i Storm mieli uwolnić jeńców,strzeżonych przez kilku żołnierzy. Gdy Garrhoch i Storm zaatakowali ich z zaskoczenia, Void uwalniał Wookieech. Część z nich włączyła się do walki, a Void jednocześnie walczył i odprowadzał ciężko rannych w bezpieczniejsze miejsce. Gdy akcja dobiegła końca, a Hole poświęcił swojeżycie, Garrhoch został ciężko ranny. Void i jego bracia oraz Wookiee próbowali mu pomóc. W tym czasie Daako naprawił statek i przeniósł Wookieech w bezpieczniejsze miejsce. Założyli tam osadę, a Knife kazał żołnierzom zostać z Garrhochem i resztą Wookieech, aby ich bronić z całych sił w razie niebezpieczeństwa. Po tym Knife i Hoof opuścili planetę, a Void i Storm żyli dalej wśród Wookieech.

Ciekawostki Edytuj

"Void" to z angielskiego pustka, co idealnie pasuje do inteligencji tego klona.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki